Roboty drogowe:
– Roboty przygotowawcze na placu składowym w Łążku Ordynackim,
– Utrzymanie Tymczasowej Organizacji Ruchu DK 19,
– Utrzymanie DK 19 w zakresie pasa drogowego,
– Wdrożenie czasowej organizacji ruchu – PCOR 18,PCOR 21na DK 19,
– Frezowanie nawierzchni asfaltowej DK19_2 km 4+450-4+564 912 m2,
– Rozebranie podbudowy gr. 25 cm DK 19 km 0+240 900 m2,
– Rozbiórka DK19_2 km 4+450-4+564,
– Rozbiórka przepustu DK19_2 km 0+154,
– Odhumusowanie DJP 27 km 1+850-2+080 2 530 m2,
– Wykop rowu DJP 27 km 2+750-2+932 60 m3,
– Wymiana gruntu km 26+575-26+650 str.P 100 m3,
– Nasyp:
- km 26+450-26+700 750 m3,
- km 27+375-27+400 970 m3,
- km 27+475-27+480 1 045 m3,
- km 28+315-28+409 1 500 m3,
- km 28+430-28+700 1 250 m3,
- km 29+745-29+760 449 m3,
- km 30+000-30+200,
- km 30+700-31+000 1 027 m3,
- km 30+850-31+100 350 m3,
- km 32+800-32+875 728 m3,
- DJP 27 km 1+850-2+080 1 310 m3,
- Łącznica 2 881 m3,
– Warstwa odsączająca km 26+700-27+800 2 400 m3,
-Podbudowa:
- km 27+493-27+735 7 395 m2,
- km 27+800-27+900 str. L 4 452 m2,
- km 28+100-28+200 1 200 m2,
- km 28+550-29+550,
- km 28+700-31+600,
- km 30+000-30+200 4 200 m2,
- km 31+000-31+200 2 400 m2,
- km 31+500-32+180,
DK19_2 km 1+270-1+340 700 m2,
DK19_2 km 2+670-2+649 189 m2,
– Podbudowa zasadnicza AC 22 P:
- DK19_1 km 0+620-1+460 7 380 m2,
- DK19_2 km 0+500-1+320 8 460 m2,
- DK19_2 km 1+377-2+360 10 241 m2,
- DK19_2 km 2+700-2+900 1 800 m2,
- DK19_2 km 3+000-3+720 6 480 m2,
- DK19_2 km 3+740-4+350 2 000 m2,
– Podbudowa zasadnicza AC 22 P:
- km 28+570-29+540 str. P 17 880 m2,
- km 28+570-29+530 str. L 20 520 m2,
- km 29+090-29+530 str. P 6 480 m2,
- km 29+320-29+540 str. L 2 640 m2,
– Warstwa wiążąca AC 16 W:
- km 24+602-24+800 str. L 2 376 m2,
- km 25+440-25+840 str. L 4 800 m2,
- km 24+600-24+930 str. P 3 345 m2,
- km 24+800-25+310 str. L 6 120 m2,
- km 28+580-29+520 str. P 1 009 m2,
– Naprawa skarp i poboczy po opadach deszczu:
- km 25+000-25+300,
- km 25+400-25+700,
- DK19_1 km 1+200-1+400,
- km 28+100-28+200,
- DK19_1 km 0+600-1+200,
– Profilowanie skarp i poboczy:
- km 30+630-30+770,
- km 30+586-30+672,
– Humusowanie skarp:
- km 27+550-27+950 str. L 6 200 m2,
- km 27+450-27+750 str. P 3 500 m2,
- DK19_2 km 1+220-1+290 350 m2,
– Ułożenie scieków trójkątnych:
- km 31+860-32+020 160 mb,
- km 31+860-32+020 100 mb,
- km 31+500-31+600 185 mb,
- km 32+020-32+200 180 mb,
– Układanie kostki brukowej i obrzeży na poszerzeniu:
– Stawianie słupów, szalowanie i betonowanie pod konstrukcję ekranów przeciwolśnieniowych:
- km 0+000 do km 0+100 obiekt PZDsz-26a 27 szt,
– Betonowanie pod konstrukcję ekranów przeciwolsnieniowych od nr 1 do 11 strona lewa i prawa:
- km 0+000 do km 0+100 obiekt PZDd-26a 22 szt,
– Palowanie pod konstrukcję ekranów przeciwolśnieniowych od nr 1 do 10 strona lewa oraz od nr 28 do 36:
- km 0+000 do km 0+100 obiekt MS-28a 38 szt,
– Palowanie pod konstrukcję ekranów przeciwolśnieniowych od nr 1 do 7 strona prawa oraz strona lewa:
- km 0+000 do km 0+100 obiekt PZD-25 14 szt,
– Palowanie słupów pod konstrukcję ekranów przeciwolśnieniowych pal nr 11 strona prawa i lewa:
- km 0+000 do km 0+100 obiekt PZDsz-32a 2 szt,
– Roboty mające na celu zabezpieczenie budowy przed kolejnymi opadami oraz roboty naprawcze i odwodnieniowe,
Roboty mostowe :
Beton podpór (roboty zabezpieczające) PZD-25,
– Zasypka za przyczółkiem PZD-25 40 m3,
– Zbrojenie płyty przejściowej PZD-25 2 500 kg,
– Beton podpór (roboty zabezpieczające) PZD-26a,
– Podwaliny pod krawężnik PZD-26a 1 m3,
– Korytko za płytą przejściową PZD-26a,
– Deskowanie płyt przejściowych PZD-26a,
– Beton płyt przejściowych PZD-26a 6 m3,
– Układanie krawężnika zanikającego PZD-26a,
– Asfalt twardolany PZD-26a,
– Odwodnienie płyty ustroju (dreny) PZD-26a,
– Montaż wpustów i sączków PZD-26a,
– Beton podpór (roboty zabezpieczające) WS-27,
– Zasypka za przyczółkiem WS-27 940 m3,
– Izolacja cienka WS-27 180 m2,
– Beton podpór (roboty zabezpieczające) MS-28a,
– Zasypka za przyczółkiem MS-28a 80 m3,
– Hydroizolacja płyty przejściowej (papa termozgrzewalna) MS-28a,
– Deskowanie płyt przejściowych MS-28a,
– Hydroizolacja UN (papa termozgrzewalna) MS-28a,
– Beton płyt przejściowych MS-28a 6 m3,
– Izolacja cienka płyt przejściowych MS-28a,
– Odwodnienie ustroju nośnego (montaż rur) MS-28a,
– Asfalt twardolany MS-28a 19 t,
– Beton podkładowy pod płyty przejściowe MS-28a 6,5 m3,
– Układanie ścieku przykrawężnikowego MS-28a,
– Montaż wpustów i sączków MS-28a,
– Beton podpór (roboty zabezpieczające) MS-28,
– Zasypka za przyczółkiem MS-28 188 m3,
– Beton podpór (roboty zabezpieczające) PZD-30,
– Zasypka za przyczółkiem PZD-30 230 m3,
– Beton podpór (roboty zabezpieczające) PZD-30a,
– Drenaż za płytą przejściową PZD-30a,
– Asfalt twardolany (roboty przygotowawcze) PZD-30a,
– Asfalt twardolany PZD-30a 16 t,
– Układanie ścieku przykrawężnikowego PZD-30a,
– Układanie krawężnika zanikającego PZD-30a,
– Montaż wpustów i sączków PZD-30a,
– Beton podpór (roboty zabezpieczające) PZD-32a,
– Hydroizolacja płyty przejściowej (papa termozgrzewalna) PZD-32a,
– Beton płyt przejściowych PZD-32a 39 m3,
– Deskowanie płyt przejściowych PZD-32a,
– Korytko za płytą przejściową PZD-32a,
– Układanie krawężnika zanikającego PZD-32a,
– Podwaliny pod krawężnik PZD-32a 3 m3,
– Hydroizolacja UN (papa termozgrzewalna) PZD-32a,
– Asfalt twardolany PZD-32a,
– Układanie ścieku przykrawężnikowego PZD-32a,
– Montaż wpustów i sączków PZD-32a,
– Beton podpór (roboty zabezpieczające) WD-33,
– Deskowanie UN WD-33,
– Beton UN WD-33 495 m3,
Roboty branżowe :
– Układanie geowłókniny RL-01 24 m2,
– Ułożenie kiszki faszynowej fi 15 RL-01 60 mb,
– Zasypanie kamieniem RL-02 6 mb,
– Wykonanie palisady w dnie RL-03 20 mb,
– Zasypka pod obiektem mostowym RL-03,
– Skarpowanie RL-01 16 mb,
– Wykonanie płotka RL-01 16 mb,
– Wykonanie palisady RL-03,
– Skarpowanie RL-01 16 mb,
– Transport materiałów RL-01,
– Pompowanie wody RL-03,
– Formowanie skarp, obsypka humusem RL-03,
– Ułożenie geotkaniny z nasionami traw RL-03,
– Obsypka geotkaniny humusem RL-03,
– Ułożenie biowłókniny RL-01 24 mb,
– Humusowanie RL-01 40 mb,
– Pompowanie wody RL-03,
– Umocnienie skarp- kołki, szpilki w oplocie faszyny RL-03,
– Wp 27+621,23L, Wp 27+658,20L, Wp 27+695,18L, Wp 27+732,15L, Wp 27+509,24P, Wp 27+547,17P, Wp 27+548,22P, Wp 27+621,19P, Wp 27+658,17P, Wp 27+695,15P, Wp 27+730,98P km 27+471-27+621 11 kpl,
– odcinek wpust 27+621,23L – WS 25 km 27+621 2 mb,
– odcinek wpust 27+658,20L – WS 26 km 27+658 2 mb,
– odcinek wpust 27+695,18L – WS 27 km 27+695 2 mb,
– odcinek wpust 27+732,15L – WS 28 km 27+732 2 mb,
– odcinek wpust 27+509,24P – WS 64 km 27+509 2 mb,
– odcinek wpust 27+547,17P – WS 65 km 27+547 2 mb,
– odcinek wpust 27+584,22P – WS 66 km 27+584 2 mb,
– odcinek wpust 27+621,19P – WS 67 km 27+621 2 mb,
– odcinek wpust 27+658,17P – WS 68 km 27+658 2 mb,
– odcinek wpust 27+695,15P – WS 69 km 27+695 2 mb,
– odcinek wpust 27+730,98P – WS 70 km 27+730 2 mb,
– Wp 28+050,48PD, Wp 28+166,53PD km 28+050 -28+166 2 kpl, – odcinek wpust 28+050,48PD – W 69 km 28+050 16 mb,
– odcinek wpust 28+166,53PD – WDr 11 km 28+166 16 mb,
– studnia DM-18, DM-19 km 0+480 2 kpl,
– odcinek studnia DM-18 – DM-19 km 0+480 11 mb,
– odcinek studnia DM-18 – WM 16 km 0+480 2 mb,
– przebudowa kanału i studni DM20,DM21 – błąd projektowy km 28+440 2 kpl,
– przemieszczenie studni, wpustów na nowe miejsca wbudowania km 29+000-31+300 20 kpl,
– regulacja pierścieni i osadzanie krat km 27+000 – 31+000 10 kpl, – studnia D-1.4 km 27+352 1 kpl,
– kanał 300mm – D-1.4 – D-1.3 km 27+352+27+312 40 mb,
– regulacja pierścieni i osadzanie krat D4,D5 km 27+000 – 31+000 12 kpl,
– Wbudowywanie przepustów rurowych DK19_2,
– Zjazd do zbiornika ZR-7,